söndag 22 september 2013

~★~


Så var det slut på den här helgen...
Känns ändå som att den här helgen har varit riktigt lång! Kan väl kanske ha att göra men att det har hänt en del i helgen. 

Fick helgens ärende uträttat idag, får se om det ger resultat också.
Nu ikväll har jag varit ute och sprungit. Förstår inte varför det ska vara så svårt att ta sig iväg varenda gång när jag vet att jag tycker det är så skönt när jag väl tagit mig iväg och framförallt när det är klart. Den sköna trötta känslan i kroppen samtidigt som jag får en positiv energi av det som jag verkligen behöver.

Imorgon är det dags att gå in på en ny vecka som även är lönevecka! Tjoho!!
Nog för att lönen är spenderad redan innan den kommer men anyhow. Alltid trevligt när den ramlar in på kontot! 
Städade rent på kontoret innan jag gick i fredags också så ska bli skönt att komma in till ett rent och fint skrivbord :) 
Tror jag ska flexa in lite tidigare imorgon så jag kan gå tidigare och därmed kunna bocka av ännu en sak. Skulle även vilja hinna gå på biblioteket nån kväll. Har fortfarande inte hunnit ta mig iväg dit men längtar verkligen efter att få läsa en riktigt bra bok.

Nej, borde ta och fixa middag nu...vill egentligen inte ha men jag är väl så illa tvungen. Har verkligen noll matlust nuförtiden. :/
Skulle lätt kunna skippa att äta hela dagen, vilket jag i stort sett gjorde igår...

 Man borde väl kanske se piggare ut EFTER helgen men inte jag inte..... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar