fredag 20 september 2013

~★~


Fredaaaaaag!
Veckorna bara rusar iväg!
Igår efter jobbet drog jag, ett par kollegor och några till på Tyrol och tog ett par öl  och sen kollade vi på Johnossi som spelade på Grönan. En himla trevlig kväll! Kom hem lite för sent och klev upp lite för tidigt idag så är lite småtrött men men, vad gör det?

Idag har det inte blivit mycket gjort på jobbet, har haft möte och grejer så den faktiska arbetstiden blev inte speciellt lång. När jag kom hem möttes jag av en otrevlig överraskning men jag bestämde mig för att inte låta det slå ner mig.

Har mått så mycket bättre dom två sista dagarna, har haft ett leende på läpparna och känt mig tillfreds. Hoppas verkligen att det fortsätter så! Jag har fortfarande så himla mycket som måste göras men jag får beta av det eftersom.
Har en sak jag måste ta itu med i helgen och en på måndag. Sen får jag ta det som det kommer.

Ikväll ska jag bara vara, kanske öppna en flaska vin, mysa lite. Ja, så får det bli! Ibland har jag helt förträffliga idéer! ;)

Förresten...känslan av att sitta på tunnelbanan och mannen som står bredvid börjar spänna upp skärpet samtidigt som barnet som sitter bredvid mig sjunger julsånger....en mycket paradoxal situation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar