tisdag 24 september 2013

~★~


Jag som skulle på biblioteket idag…och ut och springa…och här sitter jag, i soffan. Kommer nog piska ut mig på en promenad i alla fall, springa går förmodligen inte eftersom jag nyss ätit men lite är bättre än inget!

Håller på och planerar och funderar och hoppas nu, skulle vilja göra om här hemma och jag önskar sååååå mycket att det kommer att bli av! Skulle göra så extremt mycket!

Idag i stort sett lovade jag bort mig på afterwork på fredag. Kan ju bli trevligt :) Måste passa på att vara med och lära känna så många som möjligt på jobbet! Och alltid kul med sociala sammanhang :)

Men rackarns vad kallt det har varit idag! Det känns verkligen att hösten är här! Hade flera tröjor och jacka på mig när jag gick hem och ändå frös jag, sen är ju jag i och för sig ofta rätt frusen av mig.

Måste få gnälla lite också. Har mailat flera företag som jag har kontakt med för att få lite klarhet i vissa saker. Men jag förstår inte att det ska vara så fruktansvärt svårt att svara på ett mail! Har gått flera dagar men inte hört ett ord. Riktigt dåligt tycker jag att det är!

Igår började jag och en kille på jobbet att prata tatueringar och då växte suget efter en ny ännu mer. Är så sjukt sugen! Bara beslutsångesten försvinner blir det en till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar