söndag 29 september 2013

~★~


Höll mig vaken så länge jag bara kunde igår i hopp om att få en riktigt lång sovmorgon idag men nej, vaknade tidigt ändå :/
Blev en lång morgon i soffan med bra musik och konsert för grannarna istället ;)
Sen begav jag mig in till stan, farligt! Hittade huuuur mycket som helst som jag vill ha! Men jag var duktig och köpte bara det jag var ute efter, nämligen ett par handskar! Men det var inte lätt att hitta kan jag tala om. Alla är ju så himla stora! Hittade ett par som jag gillade och som faktiskt passade inne på NK men dom kostade 1400 och det tyckte jag var lite väl pricy. Men efter en stunds letande hittade jag ett par andra som fick följa med mig hem.

Efter det begav jag mig mot Stadsbiblioteket. Var där nån timme, vandrade runt, läste och lånade med ett par böcker hem.
Har också uppdaterat min telefon idag så nu känns det som om jag har en helt ny telefon att leka med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar