torsdag 26 september 2013

~★~


Yay me! Kom precis in efter att ha varit ute och sprungit en sväng och jag sprang längre än någonsin! Visst, det är fortfarande inga distanser att prata om men att känna att man orkar mer, se att det ger resultat är så jäkla skönt! Att jag tryckte i mig världens största kanelbulle till fikat efter mötet idag behöver vi ju inte bry oss om ;)

Mötet tyckte jag faktiskt var riktigt intressant, vi gick igenom organisationsförändringar, budgetprognoser och liknande. Sa till en kollega efteråt att jag tyckte det var väldigt intressant och hon bara tittade på mig, skakade på huvudet och sa ”men lilla gumman…” haha kan inte hjälpa att jag finner sånt här spännande :) Men tydligen var jag rätt ensam om det :D

Imorrn är det fredag igen, om det nu är någon som har missat det ;)
Nya arbetsuppgifter väntar, sen blir det afterwork och sen får vi se vad som händer! Det blir nog bra.

Nej, nu ska jag ta itu med disken och dammsugningen. Hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar