måndag 31 mars 2014

~★~

Piiuuhhh!
Idag var träningen tung!
Redan efter första intervallen på spinningen kändes benen slut, men då var det 14 intervaller kvar så det var bara att kämpa på. Armarna kändes också trötta på coren så tror kanske att det får bli en vilodag imorrn.
Men är ändå nöjd att jag kämpade mig igenom och gav allt jag hade i alla fall!
No pain no gain som det så fint heter :)

Har varit en rätt bra dag idag, trots att det är måndag.
Mycket att göra såklart men har känt att jag haft lite mer energi.

Har så mycket jag vill köpa just nu!
Träningskläder, solglasögon, klocka, väska osv osv.
Nån som vill ge mig sin lön? Lovar att spendera den väl ;)

Ska lägga mig och varva ner i soffan, kanske klicka runt och se om jag hittar mer saker jag vill ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar