tisdag 11 mars 2014

~★~

Ibland kan jag inte undvika att ifrågasätta min egen intelligens.
Här har jag nu en sprillans ny, fin, stor soffa och var sitter jag?
På golvet!
Idiot....

Jaja, har i alla fall varit en helt okej dag. 
Blev ingen träning idag då jag har haft lite småkramp i ben och axlar idag men nya tag imorrn.
Har istället plockat lite här hemma. Tänkte promenera runt i stan ett tag efter jobbet men det var inte lika varmt som det såg ut så jag begav mig hemåt istället, vilket var rätt skönt.

Vad jag önskar att jag kunde få bort den gamla soffan och allt emballage nu!
Så irriterande att ha det stående. Men men, tålamod, ska ringa ett par samtal till imorrn och se om jag kan skänka den till någon hjälporganisation, annars ska jag höra med ett par vänner om dom vill gå lös på den med en yxa och hjälpa mig att skrota den.
Känns dock lite onödigt med tanke på att den inte ens är ett år gammal men vad gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar