torsdag 20 mars 2014

~★~

Den här dagen har verkligen gått i frustrationens tecken.
Både på jobbet och privat.

Har även känt mig lite stressad sista dagarna så därför bokade jag av dagens pass och gick och körde på gymmet istället. Bara att kunna gå dit när jag vill utan att behöva passa en speciell tid gjorde att jag kände mig lite mindre stressad.
Idag blev det armar, axlar och mage som fick sig en match. 
Kändes skönt! 
Körde lite nya övningar och försökte utmana mig själv lite.
Men jag undrar om jag antingen pressar mig för lite eller om jag helt enkelt återhämtar mig sjukt snabbt. Kan vara helt slut inne på gymmet, inte klara en enda repetition till, nästan känna mig lite snurrig men redan när jag kliver ut från gymmet så är pulsen helt normal, all syra är borta och jag känner att jag skulle kunna springa hem.
Så konstig känsla.

Nu ikväll har jag inte gjort mycket mer än att för första gången på länge fixat naglarna.
Jag som brukade göra det jämt och ständigt har varit dålig på det sista tiden men det ska jag ändra på nu! En liten sak som gör mycket. Ett väldigt enkelt sätt att pyssla om sig själv på.

Känner nu att det bränner rätt bra i magen, förhoppningsvis tog kvällens träning lite då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar