tisdag 4 mars 2014

~★~

Hoppsan, nästan en vecka sen jag kikade in här senast!
Dagarna har varit fulla av jobb och träning så har nog inte haft så mycket att dela med mig av.
I lördags åkte jag till en kompis och grattade i efterskott, drack vin och kollade på film.
Kom hem i söndags och var lite sådär lagom seg, meeen så var det ju Oscarsgalan natten
till måndag så den var jag såklart tvungen att vara uppe och se. 
Så igår var en tung dag men en riktigt bra helg var det. 
Inte fullt lika trött idag men långt ifrån pigg.
Ska iväg och träna om drygt en timme så tills dess ska jag bara slöa i soffan.

Tror förresten att jag har blivit mer överkänslig mot citrus :(
Har gjort smoothies igår och idag med massa citrus i och det sticker i både läppar och hals :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar