onsdag 5 mars 2014

~★~

Miércoles
Idag har varit en låååååång dag. Så pass att en kollega frågade vid halv två om det verkligen stämde att klockan var så lite.
Däremot är det rätt skönt att ha en träningsfri dag idag. Har dock tvättat istället så helt slapp har jag inte varit. Och nu ska jag få lite fint här tänkte jag. Plocka undan, diska, tända ljus och bara må :)
La om kosten lite i måndags men har redan insett att jag tänker gå tillbaka till mitt vanliga.
Mår mycket bättre på det.
Har blivit mycket citrusfrukt också i veckan så nu kliar det i hals och mun, bränner och känner ingen smak :/ Har inga problem med det i mindre mängder men nu har det tydligen blivit lite mycket, blossade till och med upp efter en liten clementin i eftermiddags..

Fick veta en sak idag också som var lite synd. Förhoppningsvis ordnar det sig annars blir det lite tråkigare på jobbet. Men håller tummarna och hoppas på det bästa.

En sak till bara, när jag tvättade för två veckor sen så glömde jag en strumpa i tvättstugan, orkade inte bry mig om att gå och kolla om den fanns kvar men tror ni inte den låg där så fint på en bänk idag! Vad är oddsen för det? Tack snälla grannar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar