tisdag 1 april 2014

~★~

Så var nu bordet äntligen på plats!
Efter lite slit, fula ord och frustration!

Avbokade dagens träning och tog en sväng på stan med en kompis istället.
Rätt skönt det med att bara gå omkring, prata och shoppa. Eller ja...han shoppade i alla fall :P

Blev så glad häromkvällen. Fick för mig att prova en klänning som jag köpte för ett år sen men som inte passade då och dra mig baklänges men nu passade den!
Passade också på att prova klänningen jag hade på bröllopet i somras och den var lite stor tihi! :D

Tog och uppdaterade min telefon nu ikväll och ta i trä men jag tror faktiskt den blev bättre!
Den har varit så himla seg sen förra uppdateringen men nu verkar det vara fart på den igen :)

Tänkte visa hur min lilla soffhörna blev :)

Före

Efter

Lite dåligt ljus men det blev i alla fall bättre i mina ögon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar