torsdag 6 mars 2014

~★~

Gick och la mig före 22 igår så var lite piggare i morse, inte för att det höll i sig men oh well.
Dagen har gått lite upp och ner. Ringde bland annat och kollade statusen på soffan som jag beställde i januari och fick svaret "ja den är beräknad att komma sista veckan i april eller början av maj".
Hell no!!
Tyckte inte det var riktigt acceptabelt. Men så en halvtimme senare så ringer dom upp och säger att den levereras till butik i morgon(?!). Vad hände där? Hur kan två månader helt plötsligt bli en dag?
Jaja, ska inte ropa hej förrän den faktiskt är levererad!

Har nyss varit och tränat. Körde först 45 minuter själv och sen pass i 55 minuter.
Så kul när en macho kille är med på ett "tjej-pass" och måste stanna upp och vila flera gånger och sen flåsar som en tok under avslappningen ;)
Har fått så ont i hälen dock, började på väg till tunnelbanan i morse och har bara blivit värre.
Tog en evighet att ta mig hem från gymmet. Men känner det nästan bara när jag har skor på så det är tryck över.. Nån som vet vad det kan vara?

Nej, nu ska jag kura ihop mig i soffan framför Sju år i Tibet innan det är dags att sussa :)
Sov gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar