tisdag 25 mars 2014

~★~

Var helt inställd på att börja dagen med ett core-pass.
Vaknade dock med en rejäl huvudvärk så efter lite övervägande avbokade jag det.
Var rätt skönt ändå att börja dagen med en rejäl, lång frukost.
Dessutom har foten känts mycket bättre idag. Om det är på grund av att jag knaprat tabletter för huvudvärken idag tänker jag negligera.
Vilken skillnad det har blivit på min hud sen jag började med mina vitaminer, mineraler och omega3 förresten! Inte alls lika många torra fläckar! Hoppas det i förlängningen också kan göra så att jag slutar tappa så mycket hår.. Hud, hår och naglar brukar ju kunna hänga ihop.

I övrigt har det väl varit en vanlig, tråkig tisdag. Valde dessutom att hoppa träningen nu ikväll så kroppen får vila ordentligt vilket innebär att det blev en riktig soffkväll.
Längtar efter en mysmiddag med tjejerna, massa kackel, vin och allmänt mys!
Men förhoppningsvis kanske vi får en helg tillsammans om inte allt för länge :)

Underbara tjejer som skiner ikapp med solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar