söndag 9 mars 2014

~★~

Blev ännu en natt på soffan.
Har inte kunnat sova i sängen på flera nätter men konstigt nog så vaknade jag vid 8 i morse och kände mig rätt utsövd ändå. Tog och skruvade isär och släpade undan soffan eftersom den nya ska komma idag. Kände att det vore riktigt skönt att kunna klona sig ibland. Är inte det lättaste att bära en soffa själv!
Sen begav jag mig till gymmet för 45 minuters spinning följt av 30 minuter core. Hade inte varit på spinning innan men det gav mersmak :)
Hem, duschade, diskade och nu sitter jag och väntar på att dom ska ringa och säga att dom är på väg med min soffa. Skulle behöva gå och handla men hade tänkt vänta med det tills dom varit här.


 Vårblommorna börjar komma!!
En hemskt charmerande bild från fredagens pubkväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar