onsdag 26 mars 2014

~★~

Tuff dag.
Vaknade i morse och ville inte alls gå till jobbet. 
Ville bara stanna i sängen och sova ut ordentligt.
Har överlag varit en rätt tung dag, inte haft någon motivation överhuvudtaget.
Tankarna bara snurrar i huvudet och jag vet varken ut eller in.
Men men, tog mig i alla fall i väg och tränade nu ikväll.

Har dock ett par frågor när det gäller gym:
Är det meningen att man ska bli smickrad när två grabbar stannar framför en på gymmet och säger "oh oh oh"? I så fall har jag missat det..
Varför äter man chips i omklädningsrummet på ett gym?
När det är ett stort omklädningsrum, varför väljer man då att klä av sig precis innanför dörren så andra springer rakt in i en naken rumpa när man går in i omklädningsrummet, eftersom personen i fråga dessutom står framåtböjd?
Några av kvällens reflektioner.

Har under ett par dagar kikat på protein eftersom mitt börjar sina men har känt att det jag ville ha var lite väl pricy, men så igår kväll när jag gick in och kollade igen så var det nedsatt 200 spänn! Score! Så då var det bara att klicka hem ;)

Har annars fått äran att ta del av en kompis väldigt privata historia idag.
Det som slog mig var att två så olika livsöden ändå vid nått tillfälle kan ha känt så lika.
Intressant och rätt förvånande. Min bild av personen ändrades lite, fick en förklaring på vissa saker. Sen var det nog rätt bra för min egen del också, att höra att andra känt likadant om än av en annan anledning.

Nej, nu ska jag krypa in under filten och ladda för en ny dag. 
Har ett spinningpass bokat imorrn innan jobbet som jag hoppas innerligt att jag orkar ta mig iväg på.
Är alltid så tungt när man ligger i sängen och vet att man egentligen skulle kunna sova en stund till men när man sen väl är där så är det så värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar