fredag 21 mars 2014

~★~

Hemkommen efter en riktigt trevlig afterwork.
Har verkligen tur som har såna underbara kollegor som jag trivs så bra med.
Var extremt tveksam till om jag skulle gå idag eller inte men eftersom jag lovade en kollega så är det klart att jag håller det. Och är rätt glad såhär i efterhand att jag gick. Är dessutom riktigt glad att jag höll mig till bara ett glas vin. Helt nöjd är jag inte dock, skulle inte ha druckit det heller men det känns som en social grej att dricka ett glas till maten. Och så mycket kan det väl inte fucka upp?

Jaja, annars då? Det kommer förmodligen bli jobb för mig i morrn med. Har massa saker att göra och lite extra tillskott på kontot är alltid välkommet! Sen får vi se hur många timmar jag mäktar med men jag siktar på 5 i alla fall. Ska också iväg och träna.
Är lite smått irriterad på att jag inte har ett uns träningsvärk efter sist så får öka på lite i morrn!
Hmm....kanske ska åka på biblioteket efter jobbet? Kände ett sug nu efter att läsa en riktigt bra bok!

Fick den här av en kompis igår kväll. Så söt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar