lördag 15 mars 2014

~★~

Jaha, nu har det gått ett par dar sen sist igen.
Har varit en riktigt lång och seg vecka så har inte känt mig så supersugen på att skriva.
I torsdags gjorde jag nått jag sällan gör, jag bad om hjälp. Så jag och en kompis var och skrotade min gamla soffa! Gissa om jag är glad! :)
Så himla skönt att få bort den så jag kan röra mig normalt här hemma igen!
Och det blev en sån otrolig skillnad med den här nya soffan, trivs så mycket bättre och det ser mycket mysigare ut!
Annars var torsdagen en rätt märklig dag, dagen började med att jag vaknade och mådde som vanligt, käkade och gjorde mig i ordning. Men när jag stod och borstade tänderna så gick det som en stöt genom magen och sen vände den sig utochin. 
På jobbet blev jag alldeles yr och skakig så chefen tog och bäddade ner mig ett tag haha
Men det gjorde skillnad, låg och vilade ett tag så mådde jag mycket bättre och efter lunch var jag som vanligt igen. 
I morse fick jag också nån konstig reaktion så jag vände utochin på magen ett par gånger, låg på golvet och skakade och svetten sprutade. Jag som är så anti sjukvård var nära att ringa ambulans...så illa var det. Men, efter ett tag lugnade det sig och jag började må bättre igen, kunde äta också. Så gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. Blir så trött på min känsliga kropp...

Efter jobbet mötte jag upp med Rebecca för en supermysig eftermiddag som vi avslutade med en drink på Skybar! Blev lite välbehövligt tjejsnack och lite planering inför mitt kommande "event" :)
Ska boka in ett par kvällar till innan dess så vi kan finslipa detaljerna också ;)

Kvällen tänker jag spendera i soffan och vila min trilskandes lekamen. 
Måste ju vara pigg inför mitt dubbelpass med spinning och core imorrn! :)

För övrigt så har jag blivit tvungen att ändra uppfattning om kvarg. Denna oerhört populära våg som jag inte förstått nånting av. Visst är det ett nyttigt mellanmål eller frukost om man så vill men det smakar ju bara för äckligt. Men, även jag kan ändra mig!
Fick tipset att slå på lite blåbärssoppa och jäsiken så gott det blev! 
Tog lite nu när jag kom hem bara för att det var så gott :)

På jobbet häromdagen hade vårt lilla gäng en liten mailkonversation där det mailades bilder på hur vi "såg ut förr". Bilderna är såklart inte vi utan bara framgooglade men det är intressant att se vilka olika bilder folk har om en. Fick nämligen två bilder av två olika personer och här är resultatet..viss skillnad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar