lördag 29 mars 2014

~★~

Passade på att ta till vara på det fina vädret idag med både promenad och sitta ute på balkongen.
Så skönt att kunna sitta där i solen och läsa.
Nog för att fräknarna direkt började titta fram men det tar jag gärna om solen stannar!
Tog mig en tripp till gymmet på eftermiddagen också.
Körde lite armar, axlar och mage.
Lika bra att traska iväg när andan faller på.
Och jag mår faktiskt bättre när jag tränar, efter också för den delen.
Blir på bättre humör. Skulle kanske höra om jag kan slå upp ett tält i omklädningsrummet så jag kan tassa ut och träna när jag vill?
Har börjat fundera hur det blir när jag åker hem och hälsar på...kommer jag bli rastlös nu när jag ändå har kommit in i det så bra eller kommer det bli skönt med vila? Så pass skönt att det blir svårt att komma igång igen? Återstår att se.
En massage skulle dock inte sitta helt fel, det smäller rätt bra i nacken och är så spänd i axlarna.

Nu har jag precis dragit på ett lager till på bordet, nått lager till på skivan nu så tror jag det blir bra sen. Ska bli skönt att få ihop det så jag får lite golvyta igen!
Tänkte jag skulle försöka hitta ett par snygga solbrillor som jag passar i också, inte det lättaste! 
Tycker det är så svårt att hitta nått jag faktiskt passar i.
Får gå och kika och prova lite.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar