söndag 30 mars 2014

~★~

Underbara älskade söndagsträning!!
Så fantastiskt roligt och känner mig aldrig så glad som under dom timmarna!
Fullt fokus, ösa på och bara känna sig stark!
Känna hur man kan öka på motståndet på spinningen och köra med tyngre vikter på coren.
Vid det här laget börjar man dessutom connecta lite med ledarna för passet vilket gör sitt till.
Från att söndagar har varit laddade med ångest inför en ny arbetsvecka så ser jag nu fram emot dom och kan inte bärga mig till nästa söndag då det är dags igen!
Önskar att man kunde börja alla dagar så här.

Kollade precis min träningsstatistik och jag har tydligen tränat 29 pass på 30 dagar.
Måste väl ändå anses godkänt? ;)

Vaknade med en dundrande huvudvärk idag men tryckte i mig lite tabletter innan jag i god tid begav mig mot gymmet. Värktabletter, frisk luft och sen träning. Tycker ofta att huvudvärken kan lätta om man rör på sig, sen kanske man inte bör göra som jag och köra all in i en och en halv timme men en promenad gör också sitt till.

Nej, nu ska jag äta lite och sen kanske sätta mig på balkongen i solen en stund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar