lördag 8 mars 2014

~★~

Vilket väder det har varit idag. Riktig vårfeeling, 8-10 grader varmt.
Kände faktiskt hur solen värmde.
Börjar bli dags att plocka fram solglajjorna nu. Eller ja, plocka fram och plocka fram. 
Ska nog unna mig ett par nya i år. Bestämde mig för det redan förra året men frågan är, vad vill jag ha? Kanske får gå runt och kika lite i veckan och se vad jag fastnar för.

Idag köpte jag i alla fall en annan sak som jag har velat ha länge. Inte lika dyr men ändå.
Nämligen en fin glasfil. Har länge velat ha en men tycker att det egentligen är löjligt dyrt men har man en dålig dag så shoppar man! Blev dessutom ett läpplack i rosa :)

Nu sitter jag och kollar på klockor. Tror jag ska köpa en till snygg klocka så jag kan alternera lite. Det är verkligen inte billigt det heller men det är ju ändå ett smycke man alltid har på sig så det tycker jag ändå att det är värt! Snygga klockor får det att pillra lite i kroppen på mig, i like them!
Har hittat en nu som skulle se fin ut på min handled :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar