lördag 29 mars 2014

~★~

Vilken fredag, helt kaotisk. 
Som dom flesta dagar är nu mer.
Smet in på Lagerhaus efter jobbet och köpte mig en pajform, fanns även små söta ljuslyktor som jag tyckte skulle passa mitt nya bord så dom fick också följa med hem.
Dock orkade jag inte gå och träna igår. 
Kände mig som världens slacker, fast det ändå kommer bli fem dagar den här veckan...

Har börjat måla om bordet, men det krävs en del lager och eftersom jag inte har så gott om utrymme att lägga ut alla delar så kommer nog det här att ta ett par dagar. 
Funderar på om jag ska jobba i helgen, har beordrad övertid på grund att vi har så enormt mycket att göra men jag hade verkligen ingen lust att jobba den här helgen, har ju redan jobbat två helger och kommer jobba nästa. Får väl se hur det blir.

Har idag varit iväg på mitt livs första yogaklass och all respekt till dom som tränar yoga!
Sjukt jobbigt!
Hängde inte riktigt med i början när det bara nämndes olika positioner men det satte sig snabbt.
Men nån position där man skulle slå knut på armar och ben så skulle benen lyftas upp i vädret av sig själv, lyckades slå knut på mig själv men inte fan flög benen upp för det!
Det var kul att prova på men jag vet inte riktigt om det är nånting för mig.
Kanske testar nån fler gång om ett tag men just nu tror jag att det får vara.

Nu ska jag fortsätta måla bordet, vill ha det klart helst nyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar