lördag 8 mars 2014

~★~

Ja, blogginspirationen är lite sisådär för tillfället.
Eller inspirationen överhuvudtaget egentligen.
Önskar att jag nån gång kunde känna mig helt och hållet nöjd men jag känner mig så otillräcklig i allt jag gör! Spelar ingen roll hur hårt jag jag kämpar så är det för mig aldrig bra nog.
Inte ens träningen, har tränat 15 gånger på knappt tre veckor vilket egentligen borde ses som en riktigt bra start men jag känner ändå att jag kunde ha gjort mer, pressat mig lite hårdare, lagt in nått mer pass. Varför kan jag inte bara se till vad jag faktiskt gjort?
Så här är det i allt jag gör...jobb, skola, socialt, känner aldrig att jag räcker till, att jag är bra nog.

Har varit en allmänt seg vecka, längtar hem, efter familj och efter min fina vän. Inte för att hon är hemma men ändå..
Såna här dagar man önskar man hade nån som fick en på bättre tankar, som peppade en lite eller bara fanns där att prata med.
Känner mig bara helt slut just nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar