måndag 17 mars 2014

~★~

Vad hände?
Vaknade i morse och det var alldeles vitt ute!
Jag som hade hoppats att våren var här för att stanna. 
Kanske lite väl optimistiskt med tanke på att det bara är mars men ändå..

Dagen har rullat på rätt bra och jag gick från jobbet redan strax efter 15.
Hade nämligen min andra träff med PT:n idag.
Fick lite fler övningar och jag sa att jag ville ha nått som verkligen tröttade ut musklerna.
Har känt att dom övningar jag haft inte har varit tillräckligt för att jag ska känna mig nöjd.
Men nu när jag gick därifrån så brände och drog det i musklerna, trots att jag inte körde fulla set, så det känns bra! 
Är hemma och vilar lite nu innan jag ska tillbaka och gå på spinning.

Gjorde lite lösa planer med en kompis idag om att ta en mysmiddag med vin och ompyssling nån kväll framöver. Alltid kul att hitta på saker!

Well, hade väl egentligen inte så mycket att säga, tänkte bara kika in och säga hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar