fredag 29 november 2013

~★~

Så var helgen här igen och ännu en vecka är avklarad.
Julen närmar sig med stormsteg och snart har 2013 passerat.

Dagen måste jag säga har varit relativt bra. Vaknade på gott humör och jag 
tror det smittade av sig lite på jobbet :)
På lunchen blev det idag indiskt. Har inte ätit på indiska restauranger många gånger
i mitt liv. Det var okej men ingen favorit.
Men jag gillar verkligen rutinen med att gå ut och äta på fredagar!
Blev idag inbokad på en veckas kurs med start den 9:nde också så det ska bli kul.
Känns som om det är rätt mycket på gång nu och det gillar jag.
Blir så frustrerad när det känns som om allt står stilla.
Men det känns som om alla förändringar som är på gång på jobbet
nu har satts i rullning och än så länge har jag en bra känsla i kroppen gällande det.

Nu sitter jag här och powervilar lite innan en kompis tittar förbi.
Funderar på om jag ska smygnorpa en pepparkaka.
Ska ju dricka glögg sen och då måste det ju vara pepparkakor.
Men jag kanske måste provsmaka en nu så jag vet att dom smakar bra? ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar