måndag 25 november 2013

~★~

Har varit nära att hosta ur mig lungorna vid ett flertal tillfällen idag.
Redan innan lunch hade jag fått höra "Vad gör du här?!" typ fem gånger.
Har nu inhandlat hostmedicin så jag hoppas det hjälper.

Har inte varit en så spännande dag idag. 
Visst, kursen är rätt intressant men utöver det så..
Funderar så mycket över livet just nu, vad jag vill, vart jag vill.
En av mina stora svagheter men också styrkor, jag tänker för mycket.
Önskar ibland att jag bara kunde lära mig att leva i nuet, framtiden kommer 
tids nog i alla fall. Men jag är helt enkelt inte sån. Jag jobbar på det men jag 
har lång väg kvar.

Fick i alla fall se en del av dom jag kommer jobba med efter jul idag.
Nu lät det som om dom satt i bur och jag gick och kollade på dom men så
var det inte riktigt ;)
Vi går samma kurs nu. Men det såg ut att vara trevliga människor!
Längtar så mycket efter att få komma upp på den avdelning jag ska sitta.
Få mitt nya skrivbord, mer plats, ska bli skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar