tisdag 5 november 2013

~★~

Lång dag.
Var på jobbet 20 över 7 i morse, jobbade på fram till 16.30 då det var dags att gå på möte. Sen var det möte fram till 18.30 och efter det gick jag och tränade fram till 19.30.
Nu är jag hemma, har duschat och stoppat i mig lite frukt.
Trots att det kom ännu en smäll idag, verkar aldrig ta slut, så har det ändå varit en rätt bra dag.

Men holy crap vilket väder det var i morse! När jag gick till jobbet regnade det rätt bra, hade därför paraply men det blåste så fruktansvärt mycket att jag inte orkade hålla emot och pang sa det så smällde paraplyt i skallen, aj!
Blåste värre i morse än när det var stormvarning!

Nej, nu ska jag bara kura ihop mig i soffan och kolla på Sons of Anarchy.
Puss och kram skumbanan
(varför säger man så? det rimmar ju inte ens...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar