söndag 24 november 2013

~★~

Hatar.att.vara.sjuk.

Ja, helgen har fortsatt i samma tråkiga långsamma tempo.
Bara legat här, på min obekväma soffa, och tyckt synd om mig själv.
Enda glädjeämnet var när locket för örat släppte i ungefär en halvminut..
Lyckades ta mig upp och laga middag, som blev riktigt god, så nu har jag en massa disk att ta itu med också. Åhh, stackars mig!!
Så, nu har jag fått klaga av mig lite ;)

Hoppas i alla fall att jag mår hyfsat tills imorrn eftersom jag har tre dagars kurs framför mig som jag inte kan missa. På ett eller annat sätt ska jag väl ta mig iväg.

Har haft en riktigt längtansfull helg. Saknar mina tjejer där hemma.
Och framförallt saknar jag min partner in crime som för övrigt fyller år idag! :)

Känner mig förvirrad över så mycket för tillfället så en riktig tjejkväll hade varit fantastiskt!


1 kommentar: