måndag 4 november 2013

~★~

Så var ännu en dag över och vi är en bit in i november.
Efter en galet lugn helg kom Rebecca hit igår. Vi käkade middag och sen begav vi
oss mot Globen för att se the one and only, Bruno Mars!
Det var helt fantastiskt.
Vilken röst, vilken man, ljuset, setlisten, allt var kanon! 
Han missade att spela en av mina favoritlåtar men efter den konserten så är han förlåten ;)
Tror nog att han tar plasten som mitt nya freecard ;)
Är så himla glad att jag fick chansen att se honom!
Och tack för en mysig eftermiddag och kväll Rebecca :)

Annars har dagen gått upp och ner, men nu är den snart över.
Borde ta och fixa lunch tills imorrn men det kändes så jobbigt :P

Skulle egentligen ha tränat idag efter jobbet, och med tanke på allt jag ätit i helgen så skulle det verkligen behövas, men jag blev tvungen att rusa hem istället.
Och imorrn ska jag på möte efter jobbet så då lär det inte heller bli någon träning.
Får satsa på onsdag istället.

Lite bilder från konserten, lite crapy kvalitet men ändå!


 Som sagt, dålig kvalitet men jag gillade fågel-effekterna!

Bästa uppträdandet jag sett tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar