onsdag 20 november 2013

~★~

Jaha, det var den arbetsveckan det! ;)
Imorrn blir det sovmorgon, föreläsning, myslunch, aktiviteter, middag och fest!
Låter som en bra dag i mina öron! Ser fram emot det :)

Ikväll ska jag lägga lite extra energi på naglarna och göra dom lite fina tänkte jag.
Mönstrade i svart och silver får det bli.
Tycker alltid det är kul att träffa kollegor i andra sammanhang. Man lär känna
varandra på ett mer avslappnat sätt då.
Bordsplacering kan ju vara lite si och så men det är bara att göra det bästa av det.
Känner mig dock lite småförkyld så jag hoppas jag inte blir sämre tills imorrn :/

Drömde om min lilla prinsessa i natt...kan inte förstå att det kommer att bli fem månader
från det att jag såg mina små hjärtan sist tills jag får se dom igen. 
Längtar så! <3

Får inte bli lika länge nästa gång..

Nu ska jag vira in mig i en filt och försöka få upp värmen lite, fryser konstant :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar