tisdag 26 november 2013

~★~

Gick faktiskt smidigare än väntat i morse!
Så nu är spisen på plats och jag håller på att bränna ur den så det luktar i hela lägenheten. Men sen kommer jag för första gången på 8 månader att åter ha en ugn!
Yaaay!
Då ska här bakas och göras gratänger och massa annat gott :)

Dagen har varit helt okej, känt mig lite bättre i förkylningen även om rösten
försvinner med jämna mellanrum.
Dock fick jag höra en sak på jobbet som gjorde mig lite smått upprörd men ska försöka att
inte ta ut något i förskott utan vänta och se hur det blir.

Känner att jag inte riktigt har vant mig vid det här att inte plugga.
Förut pluggade jag heltid och jobbade deltid vilket innebar fullt upp.
Föreläsning, iväg till jobb, hem och plugga.
Nu är det jobb och sen hem.
Kvällarna känns så himla långa och jag blir så rastlös!
Nu när jag har varit förkyld i en vecka och kände att det var på väg en vecka innan det
har jag inte vågat träna heller vilket har gjort att jag åkt hem direkt efter jobbet.
Jaja, snart är jag frisk så jag orkar göra lite saker igen, blir nog bättre då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar