fredag 15 november 2013

~★~

Ignorerar livet idag och tänker ha en bra fredag!
Bestämde mig redan på tunnelbanan, idag ska vara bra, igår var det kaos (igen!) men det får jag ta itu med en annan dag.
Och återigen, mina finfina kollegor bidrog till att när det var dags att gå
hem så hade humöret stigit till topp och jag mådde bra och hade en pirrande känsla
i hela kroppen :)

Mötet jag hade med cheferna igår gick väldans bra och jag känner mig peppad 
inför vad som komma skall. Det kommer bli mycket att lära och mycket att göra men 
det känns riktigt kul och spännande. Ny avdelning och ny chef kommer det också att bli men det känns som om vi kommer bli ett bra gäng och chefen har jag bara bra att säga om än så länge. Fick även veta att det här kommer att innebära att jag kommer börja utbildas redan i december så det är inte så länge kvar :)
Kom precis att tänka på, det är bara drygt fem veckor kvar till jul! Hujedamig! 

Men men, fredag sa vi.
Nu är musiken igång, lägenheten relativt i ordning och jag tycker minsann att en drink
skulle vara på sin plats!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar