måndag 18 november 2013

~★~

You know that feeling where it feels like you're walking around with a big black blob in your face? Well that's how I felt today!

Efter en fruktansvärt improduktiv dag på jobbet, då ett system låg nere, så flexade jag ut tidigt och gick för att kolla på väskan, igen. Hade läst att den skulle finnas på ett annat ställe så var ju tvungen att gå och kolla. 
Kom dit och visst fanns den! Den var dessutom ett par hundra billigare där och det såg jag som ett sign from above och tillsammans med shoppingpeppet jag fick idag så kunde jag helt enkelt inte stå emot längre och nu är den min, bara min!! <3

Två arbetsdagar kvar den här veckan då torsdagen kommer innebära festligheter och fredagen är jag ledig.
Blev dessutom inbjuden till partaj nästa helg också men har inte bestämt hur jag ska göra där än men det är ju ett tag kvar.
Har annars varit rätt måndagsseg idag, hoppas på att vara piggare i morgon.

Well that's all for now! 
Signing out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar