söndag 10 november 2013

~★~

Men vad jag sover!
Sov tio timmar i natt också, plus att jag har sovit en och en halv timme nu i kväll.
Ändå är jag trött!

Idag har i alla fall jag och Rebecca varit till Nacka Forum och shoppat lite.
Tanken var att jag skulle köpa lite julklappar men nånstans på vägen gick det fel och
jag kom hem med påsar som bara var till mig själv istället...konstigt det där! ;)

Hittade i alla fall en supersöt röd kjol som kommer passa perfekt nu när julen
står för dörren. Sen blev det även en klänning och en kappa. Har varit på jakt efter en 
kappa eftersom den jag har inte sitter så bra, enligt mig i alla fall. 
Hittade en som inte var som jag tänkt mig egentligen men som satt bra och var rätt
klassisk ändå, priset var också riktigt bra så den fick följa med hem!

Gillade Nacka Forum, hade inte varit där förut men det fanns många bra butiker 
och jag verkligen älskar att shoppa!

Hade kunnat gå lös ordentligt inne på Sephora, fanns hur mycket som helst jag ville
ha men jag var duktig och höll igen, köpte bara en pensel :)

Nu är lunchen för veckan lagad och jag ligger i soffan och håller återigen på att somna.
Ska dock försöka hålla mig vaken ett par timmar till.

Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag haft! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar