onsdag 6 november 2013

~★~

Min tanke om en normallång arbetsdag resulterade i 45 minuters övertid.
Så kan det gå.
Anmälde mitt intresse idag till ett uppdrag på jobbet som jag tror kan bli intressant. Nu återstår att se hur det går med det :)

Stannade till och skulle handla på vägen hem men det blev inte mycket av den handlingen. Kände mig inte sugen på nånting. Men annars måste jag säga att jag inte har varit illamående på två hela dagar och jag har dessutom känt mig hungrig! Long time ago...

Drömmer så himla mycket nu också, om olika människor.
I natt blev jag stalkad av en människa som står mig rätt nära, men efter att drömmen pågått ett tag och stalkern närmade sig var stalkern helt plötsligt en gammal klasskompis som jag inte träffat på många år..?
Riktigt läskig dröm var det och undrar lite vad den betyder...

Drömmar kan te sig så verkliga. Nästan som om man levde i en annan värld under tiden man sover. Har ofta väldigt underliga drömmar. Det sägs ju att man under natten, bearbetar det man varit med om och tänkt på under dagen men då undrar jag vad sjutton jag tänker på ibland för det kan vara helt galna saker jag drömmer!
Men kan ju vara rätt underhållande ibland också ;)

Bjuder på en himla "charmig" bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar