lördag 2 november 2013

~★~

Väldans vilken lång dag det här blev.
Vaknade redan klockan 7 i morse och kunde inte somna om, tack för den liksom!
Spenderade förmiddagen på soffan under filten. 
Efter lunch gjorde jag mig i ordning och begav mig in mot stan. 
Hade ett par saker som behövde inhandlas och så gick jag förbi jobbet och tränade.
Men idag var det jobbigt!
Nu har jag precis tryckt i mig middag och ett wienerbröd till efterrätt.
Nice way to spoil it, men tänk om jag inte hade tränat innan, då hade det ju varit värre!

Lär inte bli mycket gjort i kväll heller, lite smågrejer kanske men har varit och är så fruktansvärt trött så har en känsla av att jag kommer fastna i soffan.
Hade ett tag en tanke på att gå ut och ta ett glas med en kompis men kom fram till att det förmodligen kommer vara en hel del utklädda typer på stan idag så jag tror jag håller mig inne :P


 Så här tomt och mörkt var det på jobbet idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar