torsdag 7 november 2013

~★~

Så var dom tre..

Har fått en hel del gjort på jobbet idag. Hade dessutom möte och i nästa
vecka kommer vi få veta hur det kommer se ut efter årsskiftet.
Är stora organisationsförändringar på gång, nya avdelningar, nya chefer osv.
Ska bli spännande att se hur allt blir.
Fick även veta att jag har en fridag att ta ut innan nyår. 
Frågan är när jag ska ta den?
Känns så onödigt att vara ledig bara för sakens skull...

Blev övertid även idag och sen gick jag och tränade. Blev dock inte så mycket idag.
Men lite är bättre än inget! Kände att kroppen ville hem och vila i kväll istället.

En fråga. Varför tyckte man att kräm och mjölk var gott när man var liten?
Fick lite nostalgi och köpte det men fy! Inte gott för fem öre ju!

Usch vad trött jag är, skulle kunna somna här och nu.
Men det kändes ju som lite i tidigaste laget så får kämpa ett tag till innan jag sluter mina blå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar