söndag 17 november 2013

~★~

Åkte idag in till stan, tanken var att jag skulle börja köpa julklappar men istället
kom jag hem med en påse till mig själv....I suck!
Men till mitt försvar så var det en skjorta som jag kikat på förut men då har den
inte funnits i min storlek och nu fanns den! What to do?
Hittade dessutom den mest fantastiska hatten som raskt lades på min "have to have" lista! Den var som gjord för mig! Och så var jag och klämde på väskan igen...
Men ja, som sagt, några julklappar blev det inte den här gången heller.
Har dock bestämt en sak jag ska köpa så det är ju alltid nått.

Tycker det är roligt att gå och lyssna när jag är ute på stan..
Paret där tjejen stannar och tittar på en väska varpå killen säger "du har ju redan en väska" och tjejen replikerar "men jag tittar ju bara!"
Pojken som överraskat kommer och berättar för sin pappa "vet du, jag såg en gubbe utan tänder!"

Färgglad var jag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar