lördag 9 november 2013

~★~

Ja, den där fredagkvällen blev det ju inte mycket av.
Somnade i soffan strax efter 22 och en timme senare flyttade jag över till sängen och somnade om på en gång. Sov i typ 12 timmar! Kommer inte ihåg senast det hände.
Vaknade till en gång vid 6, såg att jag hade fått ett minst sagt annorlunda meddelande, blev totalförvirrad, tänkte "ehhhh va?", somnade om, vaknade igen vid 8 svarade och somnade igen.

Idag har det varit lugna gatan, mest bara legat på soffan förutom en promenad till affären. Skönt. Har dock hittat ett program på datorn (ja, jag har haft den i ett och ett halvt år och inte hittat det förrän nu) där man kan spela och sjunga in musik, rätt kul att fördriva tiden med :)

Idag fick det bli en riktigt god rostbiff till middag, tillsammans med en sallad. Är så glad att jag har fått tillbaka lite matlust. Men som vanligt så överskattade jag min egen förmåga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar