tisdag 19 november 2013

~★~

Så var ännu en dag till ända...snart i alla fall.
Systemet låg nere halva dagen idag med så känns som om allt har
gått på halvfart men det gör inte så mycket för det har jag också gjort idag.
Extremt trött!
Sprang från jobbet en timme tidigare eftersom dom skulle komma och 
fixa duschen idag.
Tror ni det är klart nu?
Nej nej nej, såklart inte! 
Dom ska komma hit igen och bygga om skiten för att se om det blir bättre då
men det kan vara så att det är en felkonstruktion så att det måste beställas en ny..
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Tre månader är vi uppe i nu. Har en kompis som har rest ett helt hus på halva den här tiden och jag har inte fått upp en dusch?!

Just det, fick igenom att jag ska få gå på en till föreläsning på torsdag. 
Ville väldigt gärna gå och lyssna på den men det har varit fullbokat, mailade
i alla fall och frågade idag och då hade dom fått ett återbud and I was on the list! :)

Jaja, ikväll tänker jag i alla fall bara kura ihop mig under en filt i soffan
med en kopp te och titta på fotbollen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar