fredag 1 november 2013

~★~

Som förväntat så tog det ungefär tre minuter efter att förste man kom i morse innan problemen började. Det resulterade i ett ringande fram och tillbaka och en än mer förvirrad Anneli.
Men tack vare mamma så kan det nu vara på rätt köl igen, håller tummarna för det.

Badrummet är dock klart nu, för stunden i alla fall. Har precis invigt min nya dusch och känslan av att få stå i en riktig dusch, utan att behöva använda sig av några som helst akrobatiska övningar, var otroligt skön!
De senaste månaderna har varje dusch varit ett projekt och jag har blivit mer och mer irriterad men nu, nu har jag åter den lyx man så sällan tänker på när man har den.

För att fira att den biten är klar gick jag på affären och köpte sånt jag annars aldrig äter.
Chips och godis! Så nu sitter jag här och har smått ont i magen men det får det vara värt idag.

Nu ska jag koka en kopp te, tända lite ljus, dra på mig filten, ignorera dånet från grannen och bara försöka slappna av en stund.

Tack!

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att du äntligen har fått din dusch! Håller tummarna för att resten fixar sig nu också!

    SvaraRadera