torsdag 11 april 2013

What a wonderful day!

Bra dag! Så kan man sammanfatta dagen.
Har varit hemma större delen av dagen, fått en massa skoljobb gjort, städat ihop lite och fått tillbaka musiksuget. Ett klart tecken på att jag börjar må bättre!

På eftermiddagen kom Sofia hit en sväng och sen följde hon med och skrev papper, så nu har jag bostad säkrad ett par månader till! Så otroligt skönt! Känner hur ångestklumpen som jag haft i magen börjar lösas upp. Stockholm är verkligen en bostadsdjungel! Men som sagt, nu har jag boende ett tag till, för exakt hur länge vet jag inte men över sommaren vet jag i alla fall att det blir.

Känns som om jag kan börja fokusera på lite andra, roligare saker nu och det känns grymt bra!
Nu gäller det bara att fixa möbler, frakt och bärkraft också ;)

Kvällen spenderas med mina vänner Ben och Jerry, yum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar