tisdag 16 april 2013

Just one of those days..

Det finns dagar då allt flyter, klaffar och bara går bra...och så finns det dagar som idag.
Redan i morse när jag skulle borsta håret började det, på nått outgrundligt sätt flög borsten ur handen och hamnade nån meter bakom mig..så hårdhänt brukar jag väl inte vara?

Bestämde oss för att ta den tidigare tunnelbanan till skolan, så att vi skulle ha gott om tid på oss, jo men visst, så var det förseningar vilket resulterade i att det istället för 20 minuter tog 50 minuter för oss att komma till skolan och vi blev sena.

Har dessutom varit så trött idag att jag bara vinglat fram, extremt nära att somna ett x antal gånger på dagens seminarium, fattar inte vad det är som pågår.

Jobb efter det, var så nöjda när vi hann med tvärbanan vi skulle åka med när vi skulle hem från jobbet men jaja, missade tunnelbanan istället och när vi väl kom på den vi skulle åka med så stannar den mitt i en tunnel...inte min dag helt enkelt ;)

Fick i alla fall veta att jag klarade förra tentan, så otroligt skönt! Det firas i kväll med.......plugg!
Påminner mig själv med jämna mellanrum att det faktiskt är sista kursen nu, snart har jag min examen! Bara kämpa sista nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar