torsdag 25 april 2013

Donnerstag

Är det bara jag eller är det torsdag typ varannan dag?!
Förstår inte var tiden tar vägen riktigt..

Idag tog jag mig en riktigt skön sovmorgon och sen åkte jag in till stan.
Strålande sol och löningsdag = mycket folk.
Provade en hel del kläder men hade en sån där dag då det inte kändes som om nånting satt som jag ville att det skulle göra, kanske lika bra i och för sig, annars hade det kunnat bli dyrt ;)
En klänning fick jag med mig hem i alla fall, en leopardmönstrad liten sak, jag menar, helt tomhänt kan man väl ändå inte komma hem? ;)

Passade på att gå och handla innan jag gick hem nu, hittade en himla bra affär som ligger alldeles här i krokarna, perfekt! Så nu har jag precis ätit en sen lunch/tidig middag eller vad det nu blir.

Tänkte jag skulle ta lite fina bilder idag med tanke på solen och allt men som vanligt så glömde jag det, bättre lycka nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar