torsdag 18 april 2013

Torsdag..igen?!

Herregud vad tiden går! Blir nästan rädd..
Vaknade i morse och var relativt utsövd för första gången på jag vet inte hur länge.
Hade gott om tid på mig för att göra mig i ordning och sen var det dags att bege sig till jobbet.
Är heller inte nyast på jobbet längre! Har börjat ett par nya killar där så nu behöver jag inte känna mig som en newbie längre haha

Efter jobbet åkte jag ut till Ikea för tredje gången sen jag flyttade hit, börjar bli lite less på Ikea faktiskt. Visst det är kul nån gång ibland men inte såhär ofta.
Var i alla fall där och kollade soffor. Är så svårt att veta hur mycket det är värt att lägga på möbler när man inte vet för hur länge man har boende. Om det bara är för ett par månader känns det så onödigt att lägga massa pengar på möbler, men blir det upp till ett år så känns det värt det. Vill ju ändå kunna trivas under tiden också...svårt!

Hade egentligen tänkt börja flytta en del idag men vet inte om jag orkar det eller om jag ska ta det i morgon istället. Borde plugga i kväll. Får se hur jag gör.. Saknar min kära Malou just nu! (min bil)
Skulle vara så mycket enklare att bara kunna packa in grejerna och åka istället för att släpa allt till t-banan med byten och grejer. But what to do..

Borde snart ta och boka biljetter tills jag ska hem också, kan bara inte bestämma mig för när jag ska åka.. Fira valborg här eller hemma?
Fick veta idag att Rebecka ska ner hit precis den helgen jag ska hem, så typiskt! :(
Hade varit så kul att ses!

Längtar tills flytten och tentan är avklarad!
Har varit såna fullspäckade sista månader så jag är alldeles matt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar