torsdag 4 april 2013

Nya tag

Efter att ha fått en dag på mig att smälta nyheterna jag fick i förrgår är det nu dags att försöka ta tag i livet igen. Ringde ett samtal idag som resulterade i att läget ser lite ljusare ut i alla fall. Ser fortfarande mörkt ut för tillfället men på sikt ska det kanske kunna lösa sig, frågan är vad jag gör fram tills dess.
Tack och lov att jag har så underbart fina människor omkring mig som orkar lyssna på mina tankar och dessutom får mig att glömma allt för ett tag och tänka på roligare saker.

Har suttit och skrivit på uppgiften igen nu på morgonen och tänker nog snart anse mig vara klar. Det är svårt att börja på ett nytt universitet där man inte vet vad som krävs av en, om det man gör anses tillräckligt eller inte.

I eftermiddag väntar i alla fall en ny föreläsning och jag hoppas att jag snart kommer in i det rätta tänket, annars kan det bli en tuff period på mer än ett sätt det här.

Nåja, idag är det torsdag vilket innebär att det snart är helg! Vad den bjuder på har jag ingen aning om, tänker inte göra några planer utan ta det som det kommer och göra vad jag känner för.

Nej, dags att äta nånting och sen bege mig mot universitetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar