onsdag 10 april 2013

Oodeladi oodeladi hoppsan vilken dag!

Ja, ungefär så känns det idag!

Vaknade i morse efter att ha sovit en heeeel natt, vilken känsla!
Hade gott om tid på mig för att göra mig i ordning, behövde inte stressa alls. Lallade iväg till tunnelbanan, då ringde Sofia, Tvärbanan vi hade tänkt ta hade vagnfel och var sen, gick en om två minuter, hann jag? Gled på precis innan dörrarna stängdes! På jobbet var det en sån där dag när allting bara flöt på och helt plötsligt var det bara en timme kvar tills vi slutade.
Samma sak när jag skulle hem, hann precis med t-banan så jag slapp väntetid.
Rackarns vad bra allt har klaffat idag! Bara jag inte jinxar det nu!

Käkade faktiskt middag idag också, en väldigt tidig sådan. Har annars inte lagat mat sen jag flyttade hit.
Tänkte jag skulle ta ett kort och lägga upp, men jag hann inte.... ;)

Helgen närmar sig med stormsteg. Jobbar inget mer den här veckan och har bara ett seminarie på fredag. Ska dock ta itu med en hel del hemmaplugg! Men nu kommer mina fina vänner att börja anlända, både i morgon och på fredag. På lördag samlas allihopa! Yaay!

Solen verkar ha hittat tillbaka till Stockholm också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar