tisdag 9 april 2013

Kan det vara så? Kan det ha löst sig lite? Vågar inte riktigt hoppas än..

Dagens föreläsning var intensiv, intressant men fokus försvann sista halvtimmen. Tankarna flyger åt alla håll och jag kämpar febrilt för att få nån ordning på virrvarret. Efter skolan var det bara att sätta sig på tunnelbanan och åka iväg till jobbet. Var tyvärr inte alls lika effektiv och produktiv som jag brukar vara, hände lite för mycket för det. Men får ta igen det i morgon istället.

Jag hoppas på att allt håller på att ordna upp sig lite nu, skulle vara så himla skönt! Kunna slappna av lite, ha kul. Och bäst av allt, kunna ha en fantastisk helg med mina underbara, fina vänner!
Som jag längtar! Samla (nästan) alla mina favoriter i ett och samma rum. Kan det bli så mycket bättre??
Jag tror inte det :)

Känns faktiskt redan lite lättare att andas, även om allt inte är klart än. Men går allt som det ska nu så tror jag det kan bli riktigt bra! Håll tummarna för mig är ni snälla!


Efter de senaste dagarnas väderbakslag längtar jag ännu mer till sommaren!

2 kommentarer:

  1. Är det vid stugan detta? :D Jag längtar också sjukt mycket till sommaren nu..

    SvaraRadera
  2. Ja, precis, det är det! :D
    Vet inte om det är din eller min bild?
    Sorry att jag snodde den om det var din ;)

    SvaraRadera