söndag 21 april 2013

Pluggdag deluxe

Har varit strålande fint väder idag, men vad har jag gjort? Pluggat..heeeeela dan!
Är så sjukt less vid det här laget men jag hoppas att det har gett lite resultat i alla fall.

Sitter och kollar på resor nu, är så galet sugen på att boka! Tänk vad underbart att få komma iväg en vecka, släppa all stress och bara njuta av livet. Låter helt fantastiskt i mina öron!

Håller på och väntar in Sofia nu, får se om hon hittar hit eller om jag ska gå och möta henne :)
Känns lite konstigt att bo i en lägenhet utan möbler, ska bli himla skönt när dom kommer. Som det är nu så sover jag i sängen, äter i sängen, pluggar i sängen..ja ni fattar..

Imorgon är det dags för en ny vecka, känns som om det kommer bli lite av en nystart igen. Flytten är avklarad och snart även tentan. Kanske man kan få tid att andas lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar