onsdag 17 april 2013

Var tog fokuset vägen?

Kan verkligen inte fokusera!
Efter att Sofia åkte vid 12 var tanken att jag skulle fortsätta plugga, hade lite saker att fixa innan men vid 13 satte jag igång med plugget....13.30 sov jag...i TVÅ timmar!
Vaknade och kände mig relativt pigg så kände att då passar jag på att uträtta lite ärenden, sminkade mig, fixade håret och klädde på mig. Gick ut genom dörren men kom inte längre än till Coop (ca 200 m härifrån) innan jag bestämde mig för att jag tar det i morgon så jag vände och gick hem.
Satte mig återigen för att plugga, gled den här gången in på diverse sidor som säljer möbler.

Gahh!! Känner att jag behöver utnyttja all tid jag har men det går verkligen inte!
Skulle behöva nån som piskade igång mig..
Har i alla fall suttit ett tag nu men känns som om det kommer att bli en lång kväll om jag ska lyckas ta igen det jag skjutit upp.

En semester skulle vara väldigt välkommen nu. Tänk att ligga på en strand, med en drink i handen, höra havet brusa, musik komma ur högtalarna...jaa, jag skulle inte tacka nej om man säger så..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar