söndag 7 april 2013

Söndag = vilodag?

Nej, inte riktigt va?
Inte för min del i alla fall. Har varit full fart idag.
Från att börja dagen med dom där rackarns essäfrågorna, som jag för övrigt inte kommer nånstans med, till att åka på tre lägenhetsvisningar. Fastnade för en av dom och kommer nog att åka och kika på den en gång till. Förhoppningsvis får jag lite större chans att prata med mäklaren då också.

Men en fråga, vad skulle man göra utan gps?? Tack och lov att jag hade det idag, annars vet i sjutton var jag hade hamnat! Börjar i alla fall få lite koll på var i stan jag skulle vilja bo. Har varit i lite olika områden nu men det finns en stadsdel där jag känner mig mer hemma. Känns skönt, då vet jag vart jag ska leta boende i alla fall, även om det kanske inte är det billigast området är det faktiskt viktigare att jag kommer att trivas!

Har ätit lite nu och om nån timme kommer Sofia hit. Ska bli skönt med lite sällskap även om jag tycker lite synd om henne. Hon kommer väl ledsna på mitt tjattrande innan kvällens slut ;)

Hoppas ni har haft en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar